چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
الشيخ علي الخطيب

حوزه/ نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز در ادامه تماس ها و دیدارهای خود به موضوع آوارگان و تسهیل امور آنان رسیدگی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز در ادامه تماس ها و دیدارهای خود در راستای رسیدگی به موضوع آوارگان و تسهیل امور آنان، از فعالیت های اورژانس در این زمینه مطلع شد.

شیخ الخطیب از شیخ عبداللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان تماسی دریافت کرد و وی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را به شیخ الخطیب تسلیت گفت و با وی در مورد مسائل جاری و تجاوز اسرائیل به لبنان بحث و گفتگو کرد.

وی گفت: جنایت صهیونیست‌ها و تجاوزات مستمر به لبنان، ایجاب می‌کند که همه رهبران و مسئولان به‌ویژه رهبران معنوی نهایت تلاش را برای مقابله با تحولات خطرناکی که کشور لبنان در معرض آن قرار دارد به کار گیرند و در رأس آن اظهار اتحاد، همبستگی و انسجام متقابل و رد این تجاوز ظالمانه است.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان از همه کشورهای عربی و اسلامی و کشورهای کمک کننده درخواست کرد که هر چه سریعتر کمک های فوری برای رفع نیازهای آوارگانی که تعداد آنها از یک میلیون فراتر رفته است، برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha